Πιστευεις οτι ξερεις τα παντα για την Αννα Βισση;
14/3/2006 Κοινό και κριτική επιτροπή αποφάσισαν κι η μουσική τους ετυμηγορία ήθελε το τραγούδι Everything σε μουσική Νίκου Καρβέλα και στίχους Άννας Βίσση να είναι αυτό, που θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στην Eurovision της Αθήνας!
20/5/2006 Μετά από ένα εξαντλητικό τρίμηνο, η 9η θέση δεν αφήνει κανέναν ικανοποιημένο, δεν παύει όμως και καλή να είναι και να μας υπενθυμίζει πως η αξιέπαινη προσπάθεια δεν ανταμείβεται πάντα όσο θα έπρεπε. Άννα σε ευχαριστούμε ξανά για όλα!
Αποτέλεσμα: πάνω από 200.000 άτομα κατακλύζουν τους χώρους που εμφανίζεται για να τη δουν και να την ακούσουν (πηγή: Mad.tv)! Το πιο πετυχημένο tour Έλληνα καλλιτέχνη γι αυτό το καλοκαίρι είναι γεγονός!
Credits:
Christine Crokos (σκηνοθεσία)
Jermaine Brown (χορογραφίες)
Patricia Field (κοστούμια)
Greg Ladanyi – Γιάννης Κυφωνίδης (ενορχηστρώσεις)
Γαλαξίας Παραγωγές
Τι ήταν όμως αυτή η εκπομπή που προβλήθηκε μέσω των συχνοτήτων του Alpha; Η Άννα και η φίλη και συνεργάτιδά της, Christine Crokos που εμπνεύστηκε την ιδέα και το μαγνητοσκόπησε, το χαρακτήρισαν ως… Rockumentary! Ένα κράμα reality ντοκυμαντέρ δηλαδή, με επίκεντρο την πραγματικότητα ενός star της μουσικής, μπροστά και πίσω από τα φώτα!
Η εκπομπή έκανε έναν κύκλο 6 επεισοδίων στα οποία πήραμε ένα δείγμα από όλες σχεδόν τις πτυχές της ζωής της Απόλυτης Star: από τη μουσική αλλά και προσωπική αισθηματική ιστορία της, τη σχέση της με την κόρη της, μια περιπέτειά της με τη φωνή της, το πώς δημιούργησε τον πρώτο της δίσκο χωρίς τον Νίκο Καρβέλα μετά από σχεδόν 30 χρόνια συνεργασίας, το πώς ανεβάζει ένα show, τους διάσημους φίλους της αλλά και την υποστήριξή της στο «Sophia Foundation» και στο έργο του υπέρ των παιδιών στην Αφρική!
Τη δημοσιογραφική επιμέλεια και το μοντάζ της εκπομπής ανέλαβε η επίσης φίλη και συνεργάτιδα της Άννας, Μυρτώ Κοντοβά, χαρίζοντάς μας ένα σύγχρονο τηλεοπτικό προϊόν, αντιπροσωπευτικό της καθημερινότητας της Άννας, χωρίς φτηνούς εντυπωσιασμούς ή «ξύλινες» αποθεωτικές συνεντεύξεις.
Η πρεμιέρα του επεισοδίου γιορτάστηκε σε ένα ειδικό Anna Vissi Party/Concert από τον ραδιοφωνικό σταθμό Ρυθμός 949 στο Dream City (Αθήνα). Οι Fannatics ήταν φυσικά εκεί και κατέκλυσαν το club για να παρακολουθήσουν το πρώτο επεισόδιο μαζί με την Άννα, πριν εκείνη τους χαρίσει μια μοναδική συναυλία!
Όλα ως τότε έμοιαζαν ονειρικά, σε μια πρεμιέρα με πολύ πάθος και όρεξη από την αγαπημένη μας τραγουδίστρια, όταν ξαφνικά βρέθηκε στο κενό! Μια καταπακτή άνοιξε από λάθος και η Άννα έπεσε από ύψος μεγαλύτερο των 2 μέτρων, σοκάροντας όλους τους θαμώνες και το fan club που βρισκόταν σύσσωμο εκεί!
Μη θέλοντας να θυμόμαστε τις ώρες αγωνίας που ακολούθησαν, θα αναφέρουμε μόνο πως η Άννα ήταν ευτυχώς πολύ τυχερή όπως έπεσε και δεν τραυματίστηκε πάρα πολύ σοβαρά. Αυτό το γεγονός μαζί με το ακατάβλητο πείσμα της, της επέτρεψαν να πάρει εξιτήριο μόλις στις 2 Νοεμβρίου και να κάνει ξανά (έστω και με μερικά ραγισμένα πλευρά) την πρεμιέρα της, σε κλίμα συγκίνησης, αγάπης και αποθέωσης στις 17 Νοεμβρίου!
Το Fannatics συγκέντρωσε όλες τις ευχές των fans σε ένα “LAVbook”, ώστε να ευχηθεί στην τραγουδίστρια καλή ανάρρωση και περισσότερη τύχη στο μέλλον!
«Δεν θα ήθελα να περιγράψω τίποτα, γιατί ήταν σοκαριστικό όλο αυτό που συνέβη και δεν μου αρέσει να το θυμάμαι. Το μόνο ευχάριστο ήταν πως αποτέλεσε μία ακόμη απόδειξη αγάπης από τη μεριά των ήδη αγαπημένων μου ανθρώπων», συνέντευξη στο ΕΓΩ! Weekly 15 Νοεμβρίου.
Οι Δαίμονες ανέβηκαν ξανά στο Παλλάς στις 22 Μαρτίου, με εντελώς νέα σύνθεση. Η μάλλον.. σχεδόν νέα. Τη σύνδεση με το παρελθόν εξασφάλιζαν ο συνθέτης και δημιουργός τους, Νίκος Καρβέλας, η πρωταγωνίστρια Άννα και ένα παιδί που ήταν θεατής το 1991 και έγινε συμπρωταγωνιστής της Άννας το 2013, ο Παναγιώτης Πετράκης.
Η πολυδάπανη παραγωγή της Ελληνικής Θεαμάτων (σε λιμπρέττο του Σταύρου Σιδερά, σκηνοθεσία του Γιάννη Κακλέα, σκηνικά του Μανόλη Παντελιδάκη, φωτισμούς της Ελευθερίας Ντεκώ και κοστούμια της Ντένης Βαχλιώτη) μάγεψε το κοινό σαρώνοντας εισπρακτικά μέχρι τον Ιούνιο του 2013 και ... επαναλήφθηκε το φθινόπωρο, για να ρίξει οριστική αυλαία στις 23 Οκτωβρίου του 2013.
Δεκάδες χιλιάδες θεατών από την Ελλάδα, την Κύπρο και το εξωτερικό, καθώς και 1.700 fannatics απόλαυσαν (ξανά και ξανά...) τη Ροζάννα, τον Ντάνιελ αλλά και τους κακούς του έργου: τη Λόα (της έδωσε νέα πνοή η Εβελίνα Παπούλια) και τον Ιεροεξεταστή (με τον πρωτοεμφανιζόμενο και ταλαντούχο βαρύτονο Νικόλαο Καραγκιαούρη).
Ανάμεσα στοκοινό της παράστασης και ο παραγωγός του Game of Thrones και δεκάδων άλλων αμερικανικών τηλεοπτικών σειρών, Frank Doelger.
Αυτό που κρατήσαμε ήταν η ανανεωμένη και επική ενορχήστρωση, η σκοτεινή σκηνοθετική ματιά του Γιάννη Κακλέα, οι ερμηνείες των πρωταγωνιστών, τα δυο υπέροχα νέα τραγούδια του Νίκου Καρβέλα για την παράσταση αλλά και το οπτικό εφφέ της αιωρούμενης Άννας, που μας έκοβε κάθε φορά την ανάσα!
Και για όσους άτυχους το έχασαν, η παράσταση κυκλοφόρησε το Νοέμβριο του 2013 σε διπλό cd και dvd και αργότερα στην Κύπρο και ανέβηκε αμέσως στο Youtube!
H Άννα για τους νέους της Δαίμονες:
“Είναι πιο ώριμοι οι Δαίμονες του 2013. Νομίζω πως κι εγώ μπορώ να παίξω καλύτερα, ως ηθοποιός δηλαδή. Σε ό,τι αφορά τη φωνή, ναι, μιλάμε για 22 χρόνια πριν, τότε ήταν πιο καθαρή η φωνή μου, τώρα είναι πιο καθαρή η ψυχή. Έχω να δώσω περισσότερη ουσία, έχω πλουτίσει μέσα μου.” Το Βήμα 16/3/13
Την αυτονόητη στήριξή της σε πρωτοβουλίες όπως τα gay pride επανέλαβε και σε συνέντευξη στις 8 Ιουνίου στο Down Town Κύπρου, με τίτλο «Μη φοβάσαι το διαφορετικό».
Η αναμενόμενη νέα δισκογραφική προσπάθεια της Άννας Βίσση με το Νίκο Καρβέλα όλο ανακοινωνόταν και όλο αναβαλλόταν. Στην πορεία οι επερχόμενοι δίσκοι πολλαπλασιάστηκαν αλλά οι κυκλοφορίες παρέμειναν στο μηδέν: νέος δίσκος με ρεμίξ, live cd/dvd του Ένα ή Κανένα, κυκλοφορία σε δίσκο της μουσικής της νέας ροκ όπερας.
Οι ανακοινώσεις από την εταιρία της Άννας εναλλάσονταν, ενημερώνοντάς μας για νέες ημερομηνίες και αξαντλώντας την υπομονή των πιο... νευρικών.
Τελικά και η ίδια αστειεύτηκε με το θέμα στο Πρωτοχρονιάτικό της μήνυμα προς τους fans για το 2015, επιβεβαιώνοντας ότι δίσκο δε θα δούμε σύντομα.
Η εξήγηση; Η νέα ροκ όπερα την οποία ετοίμαζε με το Νίκο Καρβέλα για το 2015: «Οι καμπάνες του Έντελβαϊς».
Άξιζε την αννα-μονή θα πούμε εμείς.